Sosiaalinen media oppimisen tukena

sosiaalinenmedia oppiminen kansalaismedia demokratia viihde teknologia

Hei,

sinä ammatillisen koulutuksen tms. alueella ahertaja. Lähtisitkö mukaan kokeilemaan jotain sosiaalisen median juttua, jota sitten yhdessä kehiteltäisiin ja seurattaisiin ja arvioitaisiin? Kerro!

Ja kerro myös, jos sinulla jo on kokemuksia - toimii, ei toimi, toimii ...?

Katselukerrat: 12

Vastaukset tähän keskusteluun

Mitähän iltaa tarkoitit? :-) Tuu 15.2. Treelle Sometutapaamiseen, jatketaan siellä.

Pekka
Hei
Kokeiluja tosiaan kaivattaisiin. Minulla olisi yksi mahdollinen kumppanuusklusteri viriämässä, jossa voisi miettiä erilaisia kokeiluja. Kuulun Kaupan Koulutuksen Kehittämiskeskusksen verkostoon. http://www.kaupankoulutuksenkehittamiskeskus.fi/ Viime viikolla verkostotapaamisessa ehdotin, että perustaisimme uuden klusterin eli sähköisen kaupan ja palvelun kehittämisen klusterin. Ideana koota yhteen kaupan liittoja, toimijoita ja oppilaitoksia pohtimaan ja kehittymään yhdessä sosiaalisten medioiden parissa. Kiinnostaako ketään?
Hei,
Minua kiinnostaa kovasti! Opetan itse AMK:ssa sähköistä liiketoimintaa ja olemme käynnistämässä keväällä hanketta, joka tähtää alueen PK-yritysten kehittämiseen tällä saralla (esim. verkkokauppa, hakukonemarkkinointi, bloggaus, sosiaalisen median tarjoamat ansaintamallit). Omat opiskelijani ovat myös kovasti innostuneita. Olemme heidän kanssaan tutustuneet mm. Second Life -virtuaalimaailmaan ja käyneet siellä tutkimassa, kuinka yritykset markkinoivat itseään.
Hei Mervi ja Tuija,

pitäiskö tässä pitää pieni skypemiitti tai chattirupattelu, jotta saataisiin käytännössä jotain liikkeelle?
Joo, hyvä idea. Minulla on kalenterissa tilaa esim 10 ja 13.11 ap sekä pe 7.11 klo 11-14 välillä.
terv.
Tuija
Mulle kävis noi 10. ja 13. 11 apt.
Moi

Kiva kun innostuneita löytyi. Meillä Omniassa ei valitettavasti voi käyttää Sypeä, mutta chattirupattelu täällä sometussa onnistuisi kyllä sekä 10.11. klo 10.30 jälkeen että 13.11. klo 10.30 - 13. Sori, että vastaukseni viipyi, olen ollut kaularankavaivainen ja näpyttelykiellossa.
Otetaan 13.10. 10.30 sessio täällä sometuningin chatissa (muutkin tervetuloa)!
ok
Syötteenlukijani toi tämän viestin kuin uutena. Olin vastata tähän kiinnostuneena, kunnes huomasin viestin olevan reilut kaksi vuotta vanha. :D
verkkoaika on ihmeellinen. Mutta joo, ainakin omalta osaltani juttu on vanha siinä mielessä, että just nyt ei oo paukkuja kokeiluihin, vaikka periaatteessa haluaisikin.

RSS

AVO-hanke

Keskustelufoorumi

Ammatillisten oppimisympäristöjen kehittäjien kokemuksia ja suunnitelmia hyödyntää sosiaalista mediaa opetuksessa 15 vastausta 

Aloittaja: Minna Taivassalo-Salkosuo. Viimeisin vastaus jäseneltä Minna Taivassalo-Salkosuo Syy 26, 2011.

Sosiaalinen media ja erityisopetus yleisissä ammatillissa oppilaitoksissa 15 vastausta 

Aloittaja: Kaija Peuna. Viimeisin vastaus jäseneltä Helge V. Keitel Huh 15, 2011.

Wiki apuvälineenä opetuksessa ja tutkimuksessa

Aloittaja: Pasi Puikkonen Mar 18, 2010.

Kokeilemaan yhdessä? 23 vastausta 

Aloittaja: Pekka Ihanainen. Viimeisin vastaus jäseneltä Pekka Ihanainen Kes 3, 2010.

Median opettajia? 3 vastausta 

Aloittaja: Mauri Heinonen. Viimeisin vastaus jäseneltä Pia Leppänen Tam 19, 2010.

Blogiartikkelit

Mitkä ihmeen pilvipalvelut?

Pidin kollegoilleni mini-esityksen pilvipalveluista.

Jos joku muu ei ole ihan varma, mistä on kyse, tai haluaa kertoaa asiasta eteenpäin, tämä ehkä auttaa.

PILVIPALVELUT, a mini-guide:  …

Jatka

Lähettänyt: Krista Kindt-Sarojärvi, 3. toukokuu 2013 kello 21:38 — 2 kommenttia

SADe-ohjelman Sosiaali- ja terveydenhuollon palvelukokonaisuus-hanke.

SADe-ohjelman Sosiaali- ja terveydenhuollon palvelukokonaisuus-hanke. Hankkeen tavoitteena on tukea

1) tukea kansalaisen oman terveyden hallintaa ja itsehoitoa sähköisten palvelujen avulla sekä

2) helpottaa palvelujen löytämistä ja…

Jatka

Lähettänyt: Hannele H-H, 22. huhtikuu 2013 kello 14:25

© 2013   Created by Ville Venäläinen.

Merkit  |  Ilmoita ongelmasta  |  Palveluehdot