Sosiaalinen media oppimisen tukena

sosiaalinenmedia oppiminen kansalaismedia demokratia viihde teknologia

Ken kulkeekaan Second Lifessa, voisi tähän keskusteluketjuun ilmoittaa oman avatar-nimensä sekä mahdolliset suosikkipaikat.

Minut löytää nimellä Pauliina Paolino. Avatar on syntynyt 26.3.2009.
Lempipaikoiksi ovat muodostuneet tähän mennessä EduFinland, Finnish Sauna Retreat, Pariisi ja Rooma.

Tagit: secondlife

Jaa

Vastaa tähän

Vastaukset tähän keskusteluun

Hei, olen Lumi Altneu ja näinä aikoina pohdin ja tutkiskelen erityisesti, miten SL tukisi opiskelua etälukiossa, sekä kurssien että ohjauksen puitteissa.

Vastaa tähän

Olen Onni Schnute ja hillun usein Edu Finlandin saarella, kun teen siellä paraikaa Kansalaisfoorumin kurssia. Päivi Shippe on mun maikka :-D kuinkas sattuikaan!

Berliinin Fernsehturmilla oli hyvää saksalaista konemusaa ja kiva ilmainen huppari, jossa huppuosan voi kivasti yhdistää mihin tahansa muuhun vaatteeseen.

http://slurl.com/secondlife/New%20Berlin/129/133/202 - teleporttauksen jälkeen kandee heti lentää. Muuten vastaanotto on saksalaisen tapaan vieraanvarainen ;-)

Vastaa tähän

Vesa Vainikainen alias Vesku Winterwolf

Vastaa tähän

Vuosi sitten DCL:ssä keskusteltiin uuden tietokannan avaamisesta oppimisessa Second Lifea käyttäville. Koska ratkaisua ei ole löytynyt ja täällä kuitenkin käydään keskustelua aktiivisesti avatarten tunnistamiseksi, niin ehdotan, että ehkäistään viestiketjuun hautautuvia yhteystietoja katoamasta myös kirjaamalla tunnuksia Wikiin http://sometu.wikispaces.com/SometuSL samalla periaatteella kuin HY:n vanhassa Who is who-wikissä.

Muistaa kannattaa myös Sometun SL group ISL!

terveisin Sanna Svoboda

Vastaa tähän

Hei
Kyllä ratkaisu toki on jo olemassa ja löytyy googlen ryhmästä: http://groups.google.fi/group/sled-fin?hl=fi

Terveisin Titi/eOppimiskeskus ja Edufinalnd
Sini Perrin

Vastaa tähän

Moi Pauliina!

Minä olen tristan thursday ja kotisaareni on Paijat-hame Edu Island.

C U

Pekka

Vastaa tähän

Onpa tämä ketju aktivoitunut syksyn mittaan!

Esko Levee (esko.levee@gmail.com) on mun työavatarini, ja se puuhaa erityisesti Sotungin etälukion ja Sipoon lukion kokeiluhankkeen parissa. Meidän Sotunki-saaremme sijaitsee vähän EduFinland-saaristosta etelälounaaseen. Slurl: http://slurl.com/secondlife/Sotunki/156/130/25

Vastaa tähän

Esko Leveen kanssa samassa hankkeessa ja samalla saarella: Lumi Altneu
Tavoittaa nimellä myös gmailista.

Vastaa tähän

Hei vaan.
Second Lifessa minä olen nimeltäni Superbeast Sinister. Oikeassa elämässä nimimeni on Sami Simpanen ja työskentelen Lahden ammattikorkeakoulussa Opetusteknologiapalveluissa.

Vastaa tähän

vähän likaa avattaria ja paha valita suosikkia noin 33.000 simmistä joissa tähän saakka vieraillut - mutta monta niitä on - pääasiasssa viimeisenpäälle rakennetut kolahtaa .. itseasiassa hienoja simmejä ei niin kauheasti ole.
Olen aloittamassa virtuaalimaailmojen konsultointia suomalaisille pankeille, vakuutusyhtiöille että useita pilotti hankkeita pk-sektorille. Ensimmäisen vuoden liikevaihtotavoite on noin 70 miljoonaa lindeniä

Vastaa tähän

RSS

AVO-hanke

Foorumi

Tarmo Toikkanen

Opettaja-lehti: Sosiaalisen median sosiaalisuus (kriittisesti) 22 vastausta 

Jäsenen Tarmo Toikkanen aloittama: Keskustelut. Viimeisin vastaus jäseneltä Harto Pönkä Jou 22.

Jarno M. Koponen

Sosiaalinen media johtamisen tukena / Sosiaalinen media johtamisessa 13 vastausta 

Jäsenen Jarno M. Koponen aloittama: Keskustelut. Viimeisin vastaus jäseneltä Jarno M. Koponen Jou 21.

Jarmo Talvivaara

Nykyaikaa etsimässä? Suomen digitaalinen tulevaisuus? Mikä rooli sosiaalisella medialla ja eoppimisella? 14 vastausta 

Jäsenen Jarmo Talvivaara aloittama: Keskustelut. Viimeisin vastaus jäseneltä Jarmo Talvivaara Jou 16.

Janne Huovila

eHealth - terveys sosiaalisessa mediassa 3 vastausta 

Jäsenen Janne Huovila aloittama: Keskustelut. Viimeisin vastaus jäseneltä Janne Huovila Jou 16.

Tietoja

Ville Venäläinen Ville Venäläinen perusti tämän yhteisön täällä: Ning.

Merkki

Lataa...

© 2009   Luonut: Ville Venäläinen

Merkit  |  Ilmoita ongelmasta  |  Yksityisyys  |  Palveluehdot

Kirjaudu chattiin