Sosiaalinen media oppimisen tukena

sosiaalinenmedia oppiminen kansalaismedia demokratia viihde teknologia

Heli Nurmi

Jäsenen Heli Nurmi keskustelut (35)

Keskustelut, joihin vastattu (35) Vastaukset Uusimmat tapahtumat
Tarmo Toikkanen

"Kun pyysit kritiikkiä niin tuli minulle sopiva kohta tiedustella että miksi Qaikuun…"

Heli Nurmi vastasi kello Jou 22 jäsenelle Opettaja-lehti: Sosiaalisen median sosiaalisuus (kriittisesti)

22 Jou 22
Harto Pönkä:n vastaama
Jarmo Talvivaara

"Verkko-oppimisen ja opetuksen laadusta olen kirjoittanut syyskuussa näin: http://hel…"

Heli Nurmi vastasi kello Jou 11 jäsenelle Nykyaikaa etsimässä? Suomen digitaalinen tulevaisuus? Mikä rooli sosiaalisella medialla ja eoppimisella?

14 Jou 16
Jarmo Talvivaara:n vastaama
Tarmo Toikkanen

"Vai kävikö Tarmo niin että vastine oli jo numerossa 43 lokakuun lopulla http://www.o…"

Heli Nurmi vastasi kello Jou 7 jäsenelle Opettaja-lehti: Sosiaalisen median sosiaalisuus (kriittisesti)

22 Jou 22
Tarmo Toikkanen

"Luin minäkin Lehtosen kolumnin pariin kertaan ja yritin päästä juoneen kiinni (mikä…"

Heli Nurmi vastasi kello Jou 7 jäsenelle Opettaja-lehti: Sosiaalisen median sosiaalisuus (kriittisesti)

22 Jou 22
Minna Takala

"Minulle tuli tällainen söpö pölyimuri roskia varten, en tutkinut tarkemmin mutta pal…"

Heli Nurmi vastasi kello Mar 29 jäsenelle Twitter kapina HighEdWeb konferenssissa ...

93 Mar 29
Minna Takala:n vastaama
Jarmo Talvivaara

"Jospa heitän tähän sivuhuomautukseni oman huoleni jota tänään olen miettinyt: onko m…"

Heli Nurmi vastasi kello Mar 26 jäsenelle Nykyaikaa etsimässä? Suomen digitaalinen tulevaisuus? Mikä rooli sosiaalisella medialla ja eoppimisella?

14 Jou 16
Jarmo Talvivaara:n vastaama
Minna Takala

"Tässähän näkyy nyt sellainen trendi että vaativat esitykset aina buuataan by tweetmo…"

Heli Nurmi vastasi kello Mar 20 jäsenelle Twitter kapina HighEdWeb konferenssissa ...

93 Mar 29
Marko Sykkö

"Ihana palsta, heti alkoi kiinnostaa. Kun aikanaan perustin blogin niin minulla oli…"

Heli Nurmi vastasi kello Mar 19 jäsenelle Tyhmät kysymykset osa ∞

3 Mar 19
Mari:n vastaama
Jere Rinne

"Kiitos perusteluista. Juuri näistä syistä yritin heittää tarjolle käsitettä verkosto…"

Heli Nurmi vastasi kello Lok 25 jäsenelle Sosiaalinen media vai yhteisöllinen media?

111 Jou 10
Tarmo Toikkanen:n vastaama
Minna Takala

"Riitalle Nämä keskustelut paljastavat miten monenlaisessa Suomessa tai maailmassa el…"

Heli Nurmi vastasi kello Lok 20 jäsenelle Twitter kapina HighEdWeb konferenssissa ...

93 Mar 29

RSS

AVO-hanke

Foorumi

Tarmo Toikkanen

Opettaja-lehti: Sosiaalisen median sosiaalisuus (kriittisesti) 22 vastausta 

Jäsenen Tarmo Toikkanen aloittama: Keskustelut. Viimeisin vastaus jäseneltä Harto Pönkä Jou 22.

Jarno M. Koponen

Sosiaalinen media johtamisen tukena / Sosiaalinen media johtamisessa 13 vastausta 

Jäsenen Jarno M. Koponen aloittama: Keskustelut. Viimeisin vastaus jäseneltä Jarno M. Koponen Jou 21.

Jarmo Talvivaara

Nykyaikaa etsimässä? Suomen digitaalinen tulevaisuus? Mikä rooli sosiaalisella medialla ja eoppimisella? 14 vastausta 

Jäsenen Jarmo Talvivaara aloittama: Keskustelut. Viimeisin vastaus jäseneltä Jarmo Talvivaara Jou 16.

Janne Huovila

eHealth - terveys sosiaalisessa mediassa 3 vastausta 

Jäsenen Janne Huovila aloittama: Keskustelut. Viimeisin vastaus jäseneltä Janne Huovila Jou 16.

Tietoja

Ville Venäläinen Ville Venäläinen perusti tämän yhteisön täällä: Ning.

Merkki

Lataa...

© 2009   Luonut: Ville Venäläinen

Merkit  |  Ilmoita ongelmasta  |  Yksityisyys  |  Palveluehdot

Kirjaudu chattiin